Actueel

Netpoint Sales nieuwsbrief

Alweer halverwege 2016 en de tijd vliegt voorbij, waarbij we bij de Netpoint group hard werken aan het implementeren van meer structuur en processen op organisatie- en afdelingsniveau. Waarschijnlijk bemerkt u in het contact met ons dat zaken anders en sneller gaan. Deze lijn gaan we in de tweede helft van het jaar doorzetten en gelukkig, of misschien wel jammer genoeg, worden we dit jaar niet afgeleid door het Nederlands elftal bij het EK in Frankrijk. In deze nieuwsbrief informeren wij u over NMIB, onze 'no phishing' workshop, het 'online aanleveren' bij factoring, het werken met online tickets, onze koppeling met Zorgsom Ortho Pro - OrthWin® 3.0 en de vaststelling van onze SLA. Daarnaast kondigen we het einde van OrthWin® 2.0 nogmaals aan en last but not least stellen wij u voor aan onze relatie de heer Ronald Reijers van OrthoDoetinchem.

Theo Verberkt.

 
 

Netpoint group breidt dienstverlening uit

Vanuit de strategie om de medici te ontzorgen start de Netpoint group per 1 juli 2016 met haar eigen incassobureau NMIB. Dit staat voor Nationaal Medisch Incasso Bureau. Vanaf 1 juli worden zaken ter incasso overgedragen aan NMIB. De patiënten die op dit moment al een dossier bij GGN hebben blijven in behandeling bij GGN. Daarnaast blijft GGN onze zakenpartner voor wat betreft de deurwaardersactiviteiten. Dankzij deze stap zullen we nog beter in staat zijn om zowel de praktijk als de patiënt snel en volledig te informeren.

 
   

'No phishing @ Netpoint'

De laatste tijd zien we steeds meer besmettingen door phishing mails. Dit soort mails zien er uit als 'echte' mails die in het eerste oogopslag betrouwbaar lijken. Echter kunnen deze boosdoeners veel schade toebrengen aan uw praktijk. Indien u bent overgehaald om op een link te klikken, kunt u last krijgen van bijvoorbeeld virussen, malware en adware. De effecten zijn onder andere dat de software uw computersystemen verstoren, gevoelige informatie verzamelen, toegang forceren tot private computersystemen of besmetting door een cryptovirus veroorzaken waardoor u niet of nauwelijks meer kunt werken.

Om dit te voorkomen heeft Netpoint group de workshop 'No phishing @ Netpoint' ontwikkeld. Na het volgen van deze workshop zijn u en uw praktijkmedewerkers in staat om deze malafide mails te herkennen en te onderscheiden van de juiste mails. Voorkomen is beter dan genezen, dus schrijf u samen met uw medewerkers in voor deze workshop. De kosten van de workshop wegen niet op tegen de kosten van besmetting.

Voor de mensen die niet in de mogelijkheid zijn geweest om deel te nemen aan de phishing workshops die Netpoint heeft aangeboden in het voorjaar van 2016 bieden we ook dit najaar workshops aan. Voor meer informatie kunt u uw vraag mailen naar workshop@netpoint.nl onder vermelding van de praktijknaam en de naam van de contactpersoon. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

 
 

'Online aanleveren' factoring bestanden nu mogelijk

We hebben het aanleverproces en de verwerking makkelijker en transparanter gemaakt door u de mogelijkheid tot 'online aanleveren' te bieden via www.mijnnetpoint.nl. Deze nieuwe online tool biedt u de mogelijkheid uw declaraties zelf te uploaden. Na het uploaden, kunt u direct de status van de verwerking in de gaten houden. Dit kan op ieder moment van de dag. In één oogopslag treft u de informatie aan of Netpoint de declaratie binnen heeft gekregen, de declaratie verwerkt is en de status van uitbetaling.

Om u de tijd te geven over te stappen op 'online aanleveren' is tot 17 juli het aanleveren via mijnnetpoint.nl optioneel. Daarna vervalt de mogelijkheid om op de oude manier, per e-mail, aan te leveren.

 
 

Einde tijdperk OrthWin® 2.0 in zicht

Per 31 december 2016 eindigt de ondersteuning van OrthWin® 2.0. Dat houdt in dat er geen support meer zal zijn vanuit de helpdesk en er geen updates meer komen voor deze versie van OrthWin®. Wij adviseren u bijtijds over te stappen naar OrthWin® 3.0. U kunt dan ook gebruik maken van de extra functionaliteiten die OrthWin® 3.0 heeft. Om uw overstap in te plannen en te bespreken wat daarvoor nodig is, kunt u contact opnemen met Marten Beijlsmit (06- 81 77 65 20).

 

Koppeling Zorgsom Ortho Pro - Orthwin® 3.0

Netpoint heeft in samenwerking met Zorgsom een koppeling ontwikkeld die u in staat stelt om uw patiënten te informeren omtrent hun eventuele vergoeding van de zorgverzekeraar.

In deze folder vind u aanvullende info en een introductie aanbieding.

 
 

Online tickets en SLA

Vanaf 17 mei 2016 is het mogelijk om via www.mijnnetpoint.nl uw storing, vraag of verzoek door te geven. De melding komt automatisch in ons systeem, waardoor u te allen tijde de actuele status van uw melding kunt zien. Deze nieuwe werkwijze en mogelijkheid heeft per 1 juli de servicedesk mailbox (servicedesk@netpoint.nl) vervangen. De mailbox is opgeheven.

Om helderheid te creëren over de inhoud van onze service, zullen wij gebruik maken van een SLA (Service Level Agreement). In deze overeenkomst staat per product/dienst uitgebreid beschreven waar u recht op heeft en wat u van ons mag verwachten. Denk hierbij aan de tijd waarin wij incidenten oplossen, op welke service u recht heeft, etc.