Geachte relatie,

Elk jaar evalueren wij ons diensten en producten portfolio om te beoordelen of de inhoud voldoet aan onze veiligheids- en kwaliteitseisen. Graag brengen we u via deze weg op de hoogte van diverse ontwikkelingen en verbeteringen bij Netpoint Facilities.
 
Preventief Onderhoud
De meeste praktijken zijn vandaag de dag volledig afhankelijk van hun IT omgeving. Wist u dat Netpoint u volledig kan ontzorgen bij het onderhoud van uw computersystemen? Onze onderhoudscontracten zijn recent volledig vernieuwd. Middels geavanceerde software kunnen wij uw systemen voortaan monitoren. Uiteraard uitgevoerd door onze deskundige Netpoint Engineers!
  • Uw systemen worden gemonitord zodat er bij verstoringen tijdig actie ondernomen kan worden. Soms al vóór u het zelf in de gaten heeft.
  • Uw systemen zijn altijd voorzien van de laatste Microsoft updates en security patches zodat uw netwerk voldoet aan de laatste veiligheidsvoorzieningen.
  • De Netpoint Servicedesk kan op afstand met u meekijken om direct ondersteuning te bieden. 
  • Het updaten en eventueel herstarten van uw systemen geschiedt buiten kantooruren, uw bedrijfsvoering ondervindt dus geen enkele onderbreking meer.
Interesse? Neemt u contact op met onze Sales afdeling voor meer informatie. 
 
Uitfasering Radmin
Om ondersteuning op uw software op afstand te kunnen bieden maakt onze Servicedesk op dit moment gebruik van het programma Radmin. De afgelopen periode waren er meermaals problemen met deze software in combinatie met Windows 10 wat ons heeft doen besluiten over te stappen op een nieuw programma genaamd uVNC.

Als u gebruik maakt van onze Preventief Onderhoud dienst dan zal deze software automatisch door Netpoint voor u worden aangepast naar het courante pakket passende bij uw overeenkomst.

Heeft u een eigen systeembeheerder of onderhoud u uw computers zelf, dan kunt u in overleg met onze Servicedesk de benodigde software zelf downloaden en installeren wanneer u remote ondersteuning wenst. Op verzoek kunnen wij dit natuurlijk ook voor u regelen, ook hiervoor kunt u contact opnemen met de Servicedesk. Belt u dan naar 0416-543210.

Het gebruik van Remote Desktop blijft ongewijzigd.

Advies
Wij adviseren u om jaarlijks de IT omgeving van uw praktijk te inventariseren en evalueren om verbeteringen en eventuele risico's in kaart te brengen. Onze medewerkers zullen binnenkort telefonisch contact met u opnemen om te bespreken of de afgenomen diensten en producten van Netpoint nog overeenstemmen met uw wensen en behoeftes. Denk hierbij bijvoorbeeld ook aan uw back-ups en contactloze oplossingen voor uw praktijk. 

Meer informatie?
Mocht u vragen hebben naar aanleiding van het bovenstaande, dan kunt u altijd contact opnemen met onze Sales afdeling. Dit kan telefonisch via 0416-541501 of per mail via sales@netpoint.nl.

Met vriendelijke groet,

Netpoint Facilities
Uw gegevens zijn bij ons veilig en worden niet gedeeld met derden. We gebruiken ze om u te vertellen over onze activiteiten, producten en diensten. Wilt u dit liever niet? Laat het ons gerust weten via privacy@netpoint.nl
.
Website
LinkedIn
Copyright © 2020 Netpoint group B.V., All rights reserved.