Geachte relatie,
Heeft u het idee dat u e-mails van Netpoint niet of niet juist ontvangt? Voeg dan onze domeinen @netpoint.nl en @netpointfactoring.nl toe aan uw lijst van vertrouwde afzenders.
Uw Internet Service Provider (ISP) of e-mailprogramma kan filters gebruiken om e-mail te blokkeren en dit kan gevolgen hebben voor het niet of niet juist ontvangen van onze e-mails. Als u denkt dat dit bij u gebeurt, raadpleeg dan de hulpsectie van uw e-mailprogramma hieronder, of neem rechtstreeks contact op met uw provider, om te zien hoe u instellingen die e-mail filteren of blokkeren kunt aanpassen of verwijderen.
Dan weet u zeker dat e-mails van Netpoint worden geaccepteerd en hoeft u geen bericht meer te missen!
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Netpoint Group
Apple Mail
1. Klik op de knoppenbalk bovenin op het 'Mail'-icoontje.
2. Selecteer uit het drop-down menu 'Voorkeuren' en klik dan op 'Ongewenste reclame'.
3. Zorg dat in het 'Ongewenste reclame'-venster onder 'Pas het filter voor ongewenste reclame niet toe op' de optie 'Afzender van bericht komt voor in Contacten' is aangevinkt.
4. Open de e-mail
5. Klik in het drop-down menu op de gegevens van de afzender.
Google Mail
1. Open de e-mail.
2. Klik op 'Meer' in het drop-down menu naast de antwoordknop.
3. Klik op 'Afzender toevoegen aan lijst met contactpersonen'.
Outlook
1. Klik op het instellingen-icoontje.
2. Klik op 'Opties'.
3. Klik op 'Veilige en geblokkeerde afzenders'.
4. Klik op 'Veilige afzenders' en voeg ons domein (@netpoint.nl) toe aan de lijst.
Yahoo
1. Open de e-mail.
2. Klik op het drop-down menu 'Acties'.
3. Klik op 'Voeg afzender toe aan contactpersonen'.
4. De naam en het e-mailadres van de e-mail zijn al ingevuld in het pop-upvenster 'Voeg contactpersoon toe'. Controleer of de gegevens in deze velden correct zijn.
5. Klik op 'Bewaren'.
|
|